Janusza
Marii
21
listopad
Biuro realizacji czynności:
Informacje – jak zostać naszym klientem, wymagane dokumenty;
podpisanie umowy i założenie licznika;
oferta rabatowa dla firm;
aktywacja usług Rozliczenia Rzeczywiste, Rozliczenia pre-paid;
Przepisanie licznika (nowy odbiorca), ponowne założenie licznika (np. po demontażu licznik)a;
informacje o:
· cenach i grupach taryfowych;
· produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności oraz promocjach;
· trybie składania reklamacji dotyczącej rozliczeń.
Pozostałe czynności, np.:
bieżące sprawy związane z rachunkami, rozliczenie faktury, reklamacje;
zgłoszenie reklamacji, oplombowań liczników;
sprawy windykacyjne (wznowienie dostawy energii, zmiany terminów płatności).
Załatwisz, kontaktując się z infolinią lub eBOK ENERGA:
Infolinia dla domu lub firmy: 555 555 555
Infolinia dla klientów indywidualnych z zaległymi płatnościami: 555 555 599
więcej >>>poniedziałek, 29.09.2014 10:06