INFORMATOR


URZĄD MIASTA I GMINY


GALERIA


ORGANIZACJE POZARZĄDOWE


SZKOŁY


WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ


Informacje dla Wyborców


Deklaracja dostępności


Linki

Biuletyn Informacji Publicznej Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Kujawsko-Pomorski Urząd Marszałkowski Powiat Radziejowski Państwowa Komisja Wyborcza ZUS -  Zakład Ubezpieczeń Społecznych Wyszukiwarka książek online Komenda Powiatowa Policji w Radziejowie Koenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Radziejowie Serwis Pogodowy IMGW Geoportal Powiatu Radziejowskiego Nadgoplański Park Tysiąclecia Archiwalna strona Miasta i Gminy Piotrków Kujawski System Informacji Przestrzennej Mój region w Europie Pływalnia w Radziejowie Aplikacja Mobilna Poznajcie Kujawy Mikroporady WKU Włocławek PKP InterCity

Kalendarium

Bonifacego
Kiry

5

czerwiec

PWŚCPSN
1    1 2 3 4
2 5 6 7 8 9 10 11
3 12 13 14 15 16 17 18
4 19 20 21 22 23 24 25
5 26 27 28 29 30   

Informacja

piątek, 30.11.2018 10:19

Wojewoda Kujawsko-Pomorski informuje, że dnia 1 grudnia 2018 r. w godz. 9.00-14.00 w biurach powiatowych ARiMR odbędzie się Dzień Konsultacji dla wszystkich zainteresowanych możliwością założenia koła gospodyń wiejskich oraz ubiegania się o pomoc finansową.

Biura powiatowe są do dyspozycji chętnych uczestników spotkania, a wsparcie informacyjne zapewniają pełnomocnicy ds. kół gospodyń wiejskich, którzy wyjaśniają m.in. jak wypełnić dokumenty rejestracyjne i ubiegać się o dotacje na działalność.

Informacje o artykule

Zredagował(a): Admin1
Data powstania: 30.11.2018 10:19
Data ostatniej modyfikacji: 30.11.2018 10:35
Liczba wyświetleń: 1209

Podziel się

Komentarze (0):

Brak komentarzy na ten temat.

Dodaj komentarz:

Drukuj Stworz PDF
Kierownictwo Dane teleadresowe Konta bankowe Nasze osiagnięcia Referaty Zarządzanie kryzysowe Inwestycje Projekty europejskie Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg Plan zagospodarowania Gospodarka nieruchomościami Echo Piotrkowa - Informator Lokalny Działalność gospodarcza Podatki i opłaty lokalne Druki do pobrania Nagrania Obrad Sesji Rady Miejskiej Mapa serwisu