INFORMATOR


URZĄD MIASTA I GMINY


GALERIA


ORGANIZACJE POZARZĄDOWE


WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ


SZKOŁY


Informacje dla Wyborców


Deklaracja dostępności


Linki

Biuletyn Informacji Publicznej Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Kujawsko-Pomorski Urząd Marszałkowski Powiat Radziejowski Państwowa Komisja Wyborcza WCR Włocławek ZUS -  Zakład Ubezpieczeń Społecznych  Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Komenda Powiatowa Policji w Radziejowie Komunikaty Poświęcone Pracy Służb Publicznych Pływalnia w Radziejowie System Informacji Przestrzennej Geoportal Powiatu Radziejowskiego Serwis Pogodowy IMGW Archiwalna strona Miasta i Gminy Piotrków Kujawski Nadgoplański Park Tysiąclecia Lokalna Grupa Działania "Razem dla Powiatu Radziejowskiego" Mój region w Europie PKP InterCity Mikroporady

Kalendarium

Bożeny
Drogomira

22

grudzien

PWŚCPSN
1      1
2 2 3 4 5 6 7 8
3 9 10 11 12 13 14 15
4 16 17 18 19 20 21 22
5 23 24 25 26 27 28 29
6 30 31      

Biuro rachunkowe mgr Przemysław Obrzezgiewicz

poniedziałek, 25.02.2013 11:02

ul. Wiśniowa 23, 88-230 Piotrków Kujawski
tel. + 48 608 824 576
www.obrzezgiewicz.pl
, e-mail: biuro@obrzezgiewicz.pl

Posiadam Certyfikat Księgowy wydany przez Ministra Finansów ponadto jestem absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego a także studiów podyplomowych o specjalności Podatki w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Posiadam doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym oraz wieloletnie doświadczenie zdobyte w pracy w Urzędzie Skarbowym w Radziejowie oraz we Włocławku. W ramach pracy w Urzędzie Skarbowym zajmowałem się między innymi prowadzeniem spraw związanych z egzekucją administracyjną oraz prowadzeniem postępowań podatkowych w podatku dochodowym od osób fizycznych oraz w podatku VAT.
Posiadaną przeze mnie wiedzę oraz bogate doświadczenie zawodowe postaram się w jak najlepszy sposób wykorzystać dla Państwa potrzeb.


Oferuję świadczenie usług w zakresie:

  • prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów;
  • prowadzenia ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego;
  • prowadzenia rejestrów zakupu i sprzedaży VAT;
  • sporządzania deklaracji i zeznań podatkowych (PIT, PPL, PPE,PPR, VAT, PCC, SD);
  • sporządzania wniosków o zwrot VAT za materiały budowlane VZM;
  • prowadzenia ewidencji środków trwałych;
  • prowadzenia spraw kadrowo-płacowych;
  • prowadzania rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

Informacje o artykule

Zredagował(a): Admin1
Data powstania: 25.02.2013 11:02
Data ostatniej modyfikacji: 08.04.2013 11:11
Liczba wyświetleń: 4009

Podziel się

Komentarze (0):

Brak komentarzy na ten temat.

Dodaj komentarz:

Drukuj Stworz PDF
Kierownictwo Dane teleadresowe Konta bankowe Nasze osiagnięcia Referaty Zarządzanie kryzysowe Inwestycje Projekty europejskie Fundusz Dróg Samorządowych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg Plan zagospodarowania Gospodarka nieruchomościami Echo Piotrkowa - Informator Lokalny Działalność gospodarcza Podatki i opłaty lokalne Druki do pobrania Nagrania Obrad Sesji Rady Miejskiej Ewidencja zbiorów i usług danych przestrzennych Mapa serwisu