Alfreda
Izydora
14
grudzien
BURMISTRZ MIASTA I GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO KIEROWNIKA ZAKŁADU KOMUNALNEGO W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
- nieposzlakowana opinia;
- posiada wykształcenie wyższe techniczne ;
- staż pracy minimum 5 lat
Wymagania dodatkowe:
1. Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole;
2. Komunikatywność, samodzielność;
3. Dobra znajomość ustaw : o finansach publicznych, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo zamówień publicznych, o gospodarce komunalnej, o samorządzie gminnym;
4. Znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji oraz źródeł pozyskiwania funduszy zewnętrznych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Zakładu Komunalnego w ramach działań statutowych,
2) Ustalanie rocznych planów techniczno – ekonomicznych Zakładu Komunalnego i ich wykonywanie,
3) Nadzór nad statutową działalnością Zakładu Komunalnego;
4) Opracowywanie informacji i sprawozdań z realizowanych inwestycji;
5) Współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu Miasta i Gminy;
6) Dokonywanie analizy ekonomicznej Zakładu ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania się kosztów. Dbanie o pozytywne wyniki ekonomiczne Zakładu;
7) Zabezpieczenie majątku Zakładu Komunalnego przed pożarem, kradzieżą i dewastacją;
8) Zabezpieczenie i przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych.
Warunki pracy
- wymiar czasu pracy: pełen wymiar
- miejsce pracy: Zakład Komunalny w Piotrkowie Kujawskim
- pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcia jej na czas nieokreślony.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy;
- dyplom ukończenia studiów ;
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku;
- autorska propozycja pracy;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- w przypadku osoby niepełnosprawnej kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać drogą pocztową lub osobiście w zaklejonych kopertach z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Kierownika Zakładu Komunalnego w Piotrkowie Kujawskim” w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim ul. Kościelna 1 do dnia 25 stycznia 2021 roku .
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczona na stronie internetowej http: www.bip.piotrkowkujawski.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Zredagował(a): | Admin |
---|---|
Data powstania: | 11.01.2021 15:47 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 1204 |